Παράδοση των Sarvas |
Πνευματικότητα - Εσωτερικές παραδόσεις | |||
Πέμπτη, 19 Απρίλιος 2007 12:30 | |||
Απόσπασμα από το βιβλίο του Βαγιού Οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να την φτάσουν -την Αιώνια Ζωή- χωρίς να πεθάνουν. Αυτό δεν το καταλάβαιναν. Είναι αλήθεια ότι ο θάνατος είναι μόνον του σώματος και επίσης είναι αλήθεια ότι η "δεύτερη γέννηση" δίνει την Αιώνια Ζωήo ωστόσο, επειδή πολύ λίγοι είναι αυτοί που επιτυγχάνουν αυτήν την τελειότητα στη διάρκεια της ζωής, είναι πολλοί αυτοί που δεν "σκοτώνουν το γέρο άνθρωπο", ο οποίος είναι "σάρκα ακολασίας". Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ CEDAIOR Ο Σενταϊόρ υπήρξε μαθητής του Sedir. Σημείωσε γρήγορα μεγάλη πρόοδο στον Μαρτινισμό και το 1893, σε ηλικία μόλις είκοσι ενός έτους, ήταν ένας Ανώτερος Άγνωστος. Το 1894 χειροτονήθηκε επίσκοπος της Γνωστικής Εκκλησίας στην Ορλεάνη από τον Valentinus. To 1895, ήδη μυητής, ο Papus τον όρισε Ειδικό Εντεταλμένο του Υπάτου Συμβουλίου του Μαρτινιστικού Τάγματος. Ως μέλος του Καββαλιστικού Ροδοσταυρικού Τάγματος είχε προσωπική επαφή με τους: Stanislas de Guaita, Saint-Yves d' Alveydre, Peladan, Bariet, Oswald Wirth, Sedir, Lermina, κ.α. Σε επίσημη αποστολή της γαλλικής κυβέρνησης ως ερευνητής ενός επιστημονικού θέματος: ακουστική και αρχαιολογία (μελέτες πάνω στις φόρμες των μουσικών οργάνων των αρχαίων Αιγυπτίων), ο Σενταϊόρ στάλθηκε στην Αίγυπτο, όπου παράλληλα σε εμπιστευτική αποστολή του Μαρτινιστικού Τάγματος και του Καββαλιστικού Ροδοσταυρικού Τάγματος, ήρθε σε επαφή με κάποιες αδελφότητες με σκοπό να διερευνήσει θέματα συμβολισμού και μυητικών τελετουργιών. Εκείνη την εποχή ταξίδεψε πολύ στην Δαμασκό, την Αλεξάνδρεια, φθάνοντας μέχρι το Καρνάκ, ενώ έμεινε πολύ καιρό στο Κάιρο, όντας φίλος του Mariette-Bey, τότε συντηρητή του Μουσείου του Καΐρου. Η επίσημη αποστολή του στέφθηκε με επιτυχία, μιας και η γαλλική κυβέρνηση βράβευσε τις εργασίες του με τον επίσημο Φοίνικα της Ακαδημίας. Με τον Oskar Wirth πραγματοποίησε έναν κύκλο διαλέξεων σε όλα τα τεκτονικά εργαστήρια στο Παρίσι και τα περίχωρα, προκειμένου να παροτρύνουν τα μέλη στην μελέτη της Παράδοσης, του Συμβολισμού και του Εσωτερισμού. Με τον Μαρτινιστή Champion και τον Τέκτονα Boissy d' Anglas, ακολουθώντας τις υποδείξεις του Papus, ο Σενταϊόρ μαζί με άλλους δημιούργησαν την ονομαζόμενη "Επιτροπή της Επιβίωσης" και κατόρθωσαν να αποδείξουν ότι ο Λουδοβίκος XVII, δεν πέθανε, όπως δήλωναν τα κείμενα της ιστορίας και ότι οι νόμιμοι διάδοχοι του ακόμη ζούσαν. Τούτο είχε ως αποτέλεσμα: α) διαλευκάνθηκε το μυστήριο της επιβίωσης του Δελφίνου και ταυτόχρονα ο φαινομενικά ανεξήγητος θάνατος του Δούκα του Engien που θυσιάστηκε, γιατί ήταν υποστηρικτής της επιστροφής του Λουδοβίκου XVII στον θρόνο της Γαλλίας, β) υποχρεώθηκε η γαλλική κυβέρνηση να επιστρέψει στους διαδόχους του Λουδοβίκου XVII την γαλλική εθνικότητα, το πολιτικό όνομα τους, κλπ..., γ) στο Μαρτινιστικό Τάγμα αποκαταστάθηκε ηθικά η δραστηριότητα των συλλόγων μυημένων στην διάρκεια της Γαλλικής Επανάστασης. Το 1910 ο Σενταϊόρ φεύγει για την Νότια Αμερική, προκειμένου να ακολουθήσει τον "χάρτη" της προσωπικής του αποστολής. Στις αρχές του 1910 φθάνει στο Μπουένος Άιρες, όπου προσπαθεί να προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον, να μελετήσει τις συνθήκες, να μάθει την γλώσσα του τόπου και να σχηματίσει τις απαραίτητες υλικές βάσεις για την επιβίωση του ιδίου και της οικογένειας του, της γυναίκας του και του παιδιού τους. Μεταξύ των ετών 1914 και 1919, σε διαστήματα σιγής και με αποσύρσεις μακράς διαρκείας, κάτω από την καθοδήγηση του πνευματικού τον δασκάλου Vayusattva, ο Σενταϊόρ έγραψε σχεδόν όλο το "Βιβλίο των Νόμων του Βαγιού", το οποίο και αποτέλεσε ένα μυστικό "ευαγγέλιο" για εκείνους που θα πρέπει να αποτελέσουν έναν από τους προάγγελους πυρήνες της Έκτης Υπό-Φυλής, της γεννημένης "δυναμικά και κοσμικά" στις 13 Φεβρουαρίου του 1916, σύμφωνα με τις διδασκαλίες του Vayusattva. Στις 17 Αυγούστου του 1919 ίδρυσε την "Προσδοκώσα Εκκλησία". Η απόπειρα αυτή απέτυχε και λίγο αργότερα ο Σενταϊόρ ταξίδεψε στα νότια της Αργεντινής για να μελετήσει αστροσεισμολογία και να επαληθεύσει "επί τόπου" την ύπαρξη κάποιων υπολειμμάτων από παλαιές παραδόσεις ανάμεσα στους αυτόχθονες. Λίγο αργότερα επιχειρεί την ίδρυση μιας "Ολύμπιας Αποικίας", δηλαδή, της έκτης υπό-φυλής στην περιοχή των Άνδεων, όμως και αυτή η προσπάθεια του απέτυχε, λόγω έλλειψης συνεργασίας των "ιδεαλιστών αστών", που... δεν θέλουν να εγκαταλείψουν τις αναπαυτικές πολυθρόνες τους. Στην Μεντόσα ο Σενταϊόρ, μαζί με τον γιό του Ζεχέλ έκαναν μελέτες σεισμολογίας και προέβλεψε και δημοσίευσε τις ημέρες και τις ώρες των μεγάλων σεισμών, όπως αυτόν της Ιαπωνίας (1921, της Βραζιλίας, κλπ... ειδοποιώντας τις κυβερνήσεις των χωρών, χωρίς -φυσικά - καμία ανταπόκριση. Παράλληλα συνέχισε τις μελέτες του στην "αστρομετεωρολογία", ενώ επιβίωνε ως καθηγητής ξένων γλωσσών και μουσικός. Όταν ο Ζεχέλ έφυγε στη Γαλλία σε ειδική αποστολή επανασύνδεσης με τα παραδοσιακά τάγματα (μαρτινιστικό, καββαλιστικό ροδοσταυρικό, κλπ...) ο Σενταιόρ αποφάσισε μαζί με κάποιους μαθητές του να αγοράσουν ένα οικόπεδο για να πραγματοποιήσουν την "Αποικία", τότε ακριβώς έλαβε μία επιστολή από την Ίντα Χόφμαν (η πιο στενή συνεργάτης του Reuss, διαδόχου του Rudolf Steiner), με την οποία διατηρούσε αλληλογραφία, που του έλεγε πως βρισκόταν στην Βραζιλία και πως έχει ήδη αγοράσει ένα οικόπεδο, υπενθυμίζοντας του, επί πλέον, την υπόσχεση του να συνεργαστεί μαζί της, αν πήγαινε να ζήσει στην νότιο-αμερικανική ήπειρο, για να δημιουργήσει μια "Ολυμπία Αποικία"! Το 1923 φθάνει στην Βραζιλία στην πολιτεία της Σάντα Καταρίνα, στην πόλη Ζουινβίλε, στην οποία με την Ίντα Χόφμαν, εγκαθιστά σε μια γόνιμη γη των 120 εκταρίων, σαράντα χιλιόμετρα έξω από την πόλη, την "Αποικία", που ονομάστηκε η "Αποικία του Μόντε Σόλ" (= Βουνό του Ηλίου). Ο 51χρονος Σενταϊόρ και η 60χρονη Χόφμαν αγωνίζονται εναντίον και του υπερβολικά ζεστού κλίματος και αργότερα με κοινή συμφωνία, καθώς έχει επιστρέψει και ο Ζεχέλ από την Ευρώπη, μετακομίζουν όλοι στα οροπέδια του Παρανά, στην πόλη της Κουριτάμπα, στην οποία ο Σενταϊόρ έχει ήδη σχέσεις δια αλληλογραφίας με τον ποιητή και φιλόσοφο Dario Velloso. To 1925 ο Σενταϊόρ γνωρίζει την κόρη του πάστορα Μπρεφόλ, την Λορελάιρ, με την οποία παντρεύονται και αποκτούν πέντε παιδιά. Το 1926 μια νέα απόπειρα "Αποικίας" πραγματοποιείται στην Γκοϊάς, αλλά κι αυτή αποτυγχάνει. Ο Σενταϊόρ επιστρέφει με την σύζυγο του και πάλι στην πολιτεία του Παρανά, προσπαθώντας να πληρώσουν τα χρέη που είχαν δημιουργηθεί. Την ίδια εποχή καταστρέφεται ολοσχερώς η θαυμάσια Βιβλιοθήκη του και από το 1927 έως το 1931, παράλληλα με την ευρύτερη οργάνωση του Μαρτινισμού σε διάφορες πολιτείες στην Βραζιλία, εργάζεται πάνω στα χαμένα του χειρόγραφα που αφορούν την σεισμολογία, την νέα φυλή, το "ολύμπιο δόγμα", κ.α. Το 1936 χάνοντας το σπίτι του στο Πόρτο Αλέγκρε, μετακομίζει με την οικογένεια του στο Σάο Πάολο, δεχόμενος την μία απογοήτευση πάνω στην άλλη. Παρ' όλες τις δυσκολίες, κυρίως υλικής τάξεως, ο Σενταϊόρ συνεχίζει να διαδίδει το "ολύμπιο δόγμα" και αφοσιώνεται στην μελέτη προβλημάτων μεταβίβασης από μαθηματικής και φιλοσοφικής απόψεως της πλατωνικής σχολής, επιλύοντας, ανάμεσα σε άλλα, το πολύ γνωστό θεώρημα "Fermai". Ο Σενταϊόρ πέθανε στο Πόρτο Αλέγκρε, όπου εγκαταστάθηκε εκ νέου με την οικογένεια του. "Θα τελειώσω αυτό που έπρεπε να κάνω αυτή την φορά, και θα κάνω ένα "άραγμα" εκεί πάνω και μετά θα επιστρέψω". Ο Σενταϊόρ πέθανε, λίγο μετά, αφήνοντας το όχημα του "ντε Μασσεβίλε" για να επιστρέψει στο πνευματικό πεδίο και να συνεχίσει εκεί την εργασία του. ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΒΑΓΙΟΥ Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΑΚΤΊΝΑ Ω, παιδί μου, να διαπερνιέσαι από αυτόν τον τριπλό νόμο: το Δόγμα μου είναι σύμφωνο με την διδασκαλία τόσο στην Δύση όσο και στην Ανατολή. Θα πρέπει πάντα να είσαι σύμφωνος με τον αφορισμό: Έτσι όπως είναι επάνω είναι και κάτω. Και: "Η Αγία Επτάδα διαιρείται, υποδιαιρείται και περικλείει την Μονάδα, την Μήτρα της και το Τέλος της". Θα αυξηθούμε σε αυτό, το οποίο, εκτός από το Απόλυτο, είναι πάντα παρόν το Ζευγάρι των Αντιθέτων, σαν ενεργό και παθητικό, θετικό και αρνητικό. Θα έχεις πάντα το θαυμάσιο σύνολο που είναι όλο Εκείνο. Τόσο ο Μανού, ο Ερμής , ο Κρίσνα , όσο ο Γκαοτάμα και ο Χριστός, κήρυξαν ίδιες αλήθειες. Οι αποκαλύψεις που φέρω στους Ολύμπιους δεν είναι άλλες από νέες φάσεις αυτών των πρωταρχικών Νόμων. Όλα ειπώθηκαν στην Αρχή: Οι άνθρωποι θα καταλαβαίνουν και θα εφαρμόζουν σιγά - σιγά. Η αποστολή σου, επομένως, θα συνίσταται, στην παρούσα περίοδο, να μάθεις αυτούς τους Νόμους, να τους αντιγράψεις και να τους εξηγήσεις, με τρόπο ώστε κανένα λάθος να μην μπορεί να γίνει στην ερμηνεία τους. Θα σου δώσω δύο πράγματα που θα συνοψίζουν όλο το Δόγμα της Τέταρτης Ακτίνας. Το πρώτο είναι ένα τετράγωνο που αντιπροσωπεύει τον Τέταρτο Τροχό, με όλες τις διαφορετικές φάσεις της εξέλιξης, τόσο στον Μακρόκοσμο όσο και στον Μικρόκοσμο, όπως επίσης σε αυτό που είναι η αμοιβαία της σχέση. Το δεύτερο είναι το Σύμβολο της Έκτης Ρίζας - Φυλής, της Ολύμπιας, και αναγκαστικά αυτό της Έκτης Υπό-Φυλής, της Άριας ή αρχέγονης Ολύμπιας, το λίκνο της. Αντιπροσωπεύει το τελευταίο πράγμα, το γονιμοποιημένο Αυγό του Μπράχμα, ξεκούραστο πάνω στην Μάγια , έχοντας το Παν "σαν όρια στην περισσότερη γνώση για τον Ishwara", στα τέσσερα στοιχεία. Δίνει πρόσβαση στο Άγιο Πνεύμα, ω, Παιδί μου και η καρδιά σου, να παραμείνει ακίνητη, πολύ ακίνητη... Και τώρα άκουσε αυτά τα κοσμήματα Σοφίας. Σενταϊόρ: Ω, Άγιε και Σεβαστέ Δάσκαλε ! Πώς θα μπορέσω να έχω την κατανόηση αρκετά διαυγή για να εξηγήσω αυτές τις θαυμάσιες εικόνες που μόλις μου έστειλες; Είναι βέβαιο ότι είδα, χάραξα στην ψυχή μου, την καρδιά μου, στον νου μου αυτά τα δύο κοσμήματα, αντάξιο το ένα του άλλου. Είναι βέβαιο ότι και μέσα σε αυτά τα σώματα, χρώματα και γραμμές βλέπω τον Ishwara και αισθάνομαι ότι ζω για να προτρέψω όλους σε μια τέλεια αρμονία. Όμως, αυτή η ίδια η αρμονία, περνώντας με αντανάκλαση στις περιορισμένες αισθήσεις μου, δεν θα αλλάξει; Ω, Δάσκαλε! Τρέμω ότι θα κηλιδώσω τόση καθαρότητα! Δεν αισθάνομαι αντάξιος της. Βαγιοΰ: Σου είχα πει, Παιδί μου, να παραμείνεις ακίνητος και εδώ είναι που επηρεάστηκες υπερβολικά. Άσε να δράσει το Άγιο Πνεύμα, ω, Μαρτινέζ ντε Πασκουαλύ! Συνέχισε τον δρόμο σου, ω, Paradjputra! Ήδη εδώ και πολλούς αιώνες καθοδηγείσαι και δεν μπορείς να οπισθοχωρήσεις. Είμαστε μαζί σου. Μην φοβάσαι τίποτα, ω, Σενταϊόρ! Σενταϊόρ: Ω, Άγιε Δάσκαλε! Ήδη μου είπες ότι ήμουν ο Μαρτινέζ ντε Πασκουαλύ και διαπιστευμένος. Σήμερα όμως με αποκαλείς με άλλο όνομα. Ποιος ήμουν όταν ζούσα σαν Paradjputra; Βαγιού: Αυτοί της Ακτίνας σου, ω, Παιδί μου, πάντα ενσαρκώνονται στο όριο μιας εποχής, μιας Υπό-Φυλής, μιας Οικογένειας, μιας Φυλής. Έρχονται πάντα για να ετοιμάσουν τα υλικά για την εγκατάσταση αυτού που θα ακολουθήσει. Όπως ο Πασκουαλύ προετοίμασε τον Διαφωτισμό στην Γαλλία, ο Paradjputra προετοίμασε τον δρόμο για τον Βουδισμό στο Σειλάου, όπου ο Ινδουισμός κυριαρχούσε τότε. Ο ίδιος ο Paradjputra ήταν, την εποχή του Κυρίου Γκαοτάμα, η Sunyata, που ήταν η ακόλουθος του, μπαίνοντας τότε στην Αλήθεια. Ήσουν όλοι αυτοί, ω, Σενταϊόρ! 'Όταν σε αποκαλώ Paradjputra, καλώ τον Σενταϊόρ του τότε και πείθω τον νου να θυμάται αυτή την μετενσάρκωση. Έτσι εσύ ο ίδιος θα μπορέσεις να την πραγματοποιήσεις. Η γνώση του Μέλλοντος είναι συνδεδεμένη με το Παρελθόν. Επειδή είσαι ικανός να δεις εκατό μέτρα μπροστά από εσένα, αφού περιστραφείς, μπορείς να δεις εκατό μέτρα πίσω: έτσι ακούγοντας στο Akasha χίλια χρόνια πριν, θα μπορέσεις να ακούσεις χίλια χρόνια μπροστά, να θυμηθείς και να κατανοήσεις. Το ξύπνημα της ακασικής συνείδησης είναι σαν να μπαίνεις στην κοσμική ζωή. Ούτε ο Χρόνος, ούτε το Διάστημα είναι εμπόδια για αυτήν. Όμως, όλο αυτό αναπτύσσεται σιγά και σύμφωνα με τον Νόμο της Ομοιότητας. _____________ 'Όταν θα έχεις ερμηνεύσει το Δόγμα της Τέταρτης Ακτίνας και ενώνοντας τα Παιδιά μου, τότε θα πλησιάζει η στιγμή της αναχώρησης. Βιάσου, γιατί αυτή η στιγμή είναι κοντά. Μένουν λίγα χρόνια. _______________ Τώρα θα αποκαλύψουμε στον κόσμο το σχέδιο αυτής της υπέροχης εξέλιξης του Τέταρτου Τροχού. Είμαι εγώ, ο Βαγιού, ο άξονας όλης αυτής της εξέλιξης. Σε εμένα συγκεντρώνονται όλες οι Δυνάμεις που συσσωρεύτηκαν στους παρελθόντες Τροχούς. Μέχρι εμένα ανέρχονται όλες οι Επιθυμίες που θα επιτρέψουν τα μελλοντικά Ταξίδια Προσκυνήματα έως την τελική Επανασύνδεση. Η περίοδος της Απελευθέρωσης αρχίζει από τώρα. Στο παρελθόν ήμουν Ουρανός, Κρόνος και Σελήνη, όπως επίσης ο Άρης προπαγάνδιζε στην Γη τις απόρροιες αυτών των Δυνάμεων. Η βασιλεία μου σαν Ιεχωβάς ήδη τελείωσε. Η βασιλεία μου ως Χριστός είναι έτοιμη και η σημερινή μέσο-βασιλεία είναι ως Άγιο Πνεύμα. Στην πραγματικότητα, αυτή η μέσο-βασιλεία για κάποιους άρχισε εδώ και κάποιον καιρό και θα συνεχιστεί για άλλους, ενώ εγκαθιδρύεται η βασιλεία μου σαν Χριστός. Όλοι με αναγνωρίζουν. Το Νερό, η πτερωτή Σφαίρα, ο Ερμής με τα πτερωτά πόδια, η περιστερά και άλλα σύμβολα παρουσιάζουν αυτή την παγκόσμια γνώση της Τέταρτης Ακτίνας ή του Αγίου Πνεύματος. Στην πραγματικότητα, Παιδί μου, η βασιλεία μου έρχεται σύντομα. Γιατί είναι καιρός όλοι να γνωρίσουν τον Πατέρα μου. Οι Ντέβας που χαράσσουν αυτές τις γραμμές της ζωής και του φωτός, θα σου δείξουν πώς γίνεται ο εξελικτικός πίνακας του Τέταρτου Τροχού. Και εγώ θα σου εμφανίσω τον Νόμο, που προηγείται του σχηματισμού του. ______________ Το Απόλυτο είναι ένας φανταστικός Κύκλος. Περιέχει τα πάντα και Αυτό περιέχεται στα πάντα. Σύμφωνα με τον Νόμο της βαρύτητας της Γης, χαράσσει την πρώτη γραμμή, η οποία περνώντας από το Κέντρο, θα κόψει τον Κύκλο σε ίδιο ίσα μέρη: θα έχεις το 1, πρώτη ένδειξη του Απόλυτου. ______________ Όμως, την ίδια στιγμή που χάραξες αυτήν την πρώτη διαφοροποίηση, δημιούργησες δύο επί πλέον: αυτή την Δεξιά και αυτή την Αριστερά. Από τώρα έχουμε δυο ανταγωνιστές. Από τώρα άρχισε η αμοιβαία προσπάθεια για να επιτευχθεί ξανά η Μονάδα. Όπως κάνει το φίδι όταν κόβεται σε δύο κομμάτια. Όμως το ένα έχει το Κεφάλι και το άλλο την Ουρά. Από αυτό οι προσπάθειες δεν θα είναι της ίδιας φύσης: η μία είναι συνειδητή, η άλλη είναι μόνον αντανάκλαση. ___________ Με τον ίδιο τρόπο που έκοψες τον Κύκλο - επειδή έπεσε η ακτίνα του Ήλιου από το ζενίθ - δώσε σε αυτήν την γραμμή την οριζόντια θέση του νερού και διατηρώντας την έτσι, κάνε άλλη γραμμή, η οποία επίσης θα περνάει από το ίδιο Κέντρο. Έχουμε τώρα ένα σχήμα που μας δίνει 4 ίσες γωνίες. Παίρνοντας οποιαδήποτε από αυτές τις δύο γραμμές, όταν τις διαιρέσουμε σύμφωνα με τον Νόμο, σε επτά ίσα μέρη, αυτό θα είναι επάνω, το ίδιο όπως κάτω. Το διάστημα μεταξύ αυτών των δυο σημείων θα μας δώσει αυτό που πρέπει να μείνει στα άκρα: εκεί θα κόψουμε την γραμμή. Στο κατώτερο άκρο θα τοποθετήσουμε τον Βορρά, στο Ανώτερο τον Νότο, στα δεξιά -του σχήματος- την Δύση και στα αριστερά την Ανατολή. ___________ Ξεκινώντας από το κατώτερο σημείο, θα τοποθετήσουμε τα σύμβολα του: Κρόνου ή πρώτης περιόδου. Ηλιακού ή δεύτερης περιόδου. Σεληνιακού ή τρίτης περιόδου. Γήινου ή τέταρτης περιόδου. Αυτά βρίσκονται στην διασταύρωση των δύο γραμμών. Δίας ή πέμπτη περίοδος. Αφροδίτη ή έκτη περίοδος. Ήφαιστος ή έβδομη περίοδος. Τώρα πρέπει να κάνουμε δύο πράγματα εξ ίσου σημαντικά: Γύρω από αυτό τον κεντρικό άξονα πρέπει να περάσουμε μία σπείρα, της οποία θα πρέπει να ορίσουμε το μέγεθος και την γωνία κλίσης. Εδώ, ω, Παιδί μου θα σου φανερώσω έναν Νόμο που ποτέ δεν φανερώθηκε. Ήδη γνωρίζεις ότι η κλίση των πόλων τονίζεται περισσότερο σε κάθε ισημερία- εκείνο όμως το οποίο δεν γνωρίζεις είναι ότι σε αυτήν την κλίση γίνεται κάθε τι ιερό της εξέλιξης και της επιτυχίας των φυλών. Ο Ήλιος σημαδεύει την σταθερή βάση αυτής της γωνίας και η Γη, με την κλίση της, κάθε φορά περισσότερη, σημαδεύει την αιχμή της γωνίας. Σήμερα η απόσταση από αυτή την βάση έως την αιχμή είναι 23ο 27', η απόσταση μεταξύ του Τροπικού και του Ισημερινού. Κάθε επόμενη μοίρα σημειώνει ένα βήμα στην κατεύθυνση της αλλαγής της ηπείρου ή της φυλής. Το όριο στο οποίο μια γραμμή υποχρεούται να διασταυρωθεί με το Κέντρο του Κύκλου θα φτάσει τόσο επάνω, όσο κάτω από τις 25ο της οριζόντιας -το οποίο συμβαίνει όταν ολοκληρώνεται το αστρικό έτος-. Αυτό θα είναι το γεωγραφικό πλάτος των πλευρών από Δυτικά προς Ανατολικά. Και η γωνία των 25ο θα μας δώσει την ακριβή κλίση που πρέπει να έχει η ζώνη της σπείρας που εκτείνεται γύρω από τον άξονα. Εάν επεκτείνουμε αυτές τις τέσσερις πλευρές του σχήματος, θα έχουμε ένα ορθογώνιο. Ένα επεκτείνουμε μια οριζόντια στο ύψος κάθε σημείου, θα έχουμε Επτά διαβαθμίσεις μιας κλίμακας που θα είναι όλη η εξέλιξη του σημερινού Τέταρτου Τροχού. Αυτή είναι η Κλίμακα του Ζακό. Εάν, περνώντας από όλα τα σημεία, επεκτείνουμε μια γραμμή κλίσης 25ο, θα έχουμε μια διαδοχή επιπέδων, δύο από τα οποία -τα ακραία- δεν θα είναι πλήρη, αλλά κομμένα από τα οριζόντια όρια Βορρά και Νότου Επιλέγοντας την λωρίδα που έχει στο κέντρο την Γήινη Περίοδο, επεκτείνουμε μια γραμμή, η οποία ξεκινώντας από το σημείο το εγγύτερο προς τον Βορρά -Σεληνιακή Περίοδος- θα κατέλθει σε συνδυασμό με την Ανατολική διαβάθμιση της Ηλιακής Περιόδου. (Εάν επεκτείνουμε αυτήν την ίδια γραμμή, αυτή θα συνδεόταν με την Δυτική διαβάθμιση της Γήινης Περιόδου, όμως, θα την παρατηρήσουμε χωρίς να την χαράξουμε). Τοποθετούμε τώρα την παράλληλο της, η οποία από την Δυτική διαβάθμιση, Ηλιακή Περίοδος, κατέρχεται έως το κεντρικό σημείο, Περίοδος του Κρόνου, εγγύτερα προς τον Βορρά. Θα έχουμε, έτσι, ένα τμήμα της αντίθετης πλευράς της ζώνης, στην οποίας το κέντρο βρίσκεται η Ηλιακή Περίοδος. _________ Επιστρέφουμε στο σχέδιο, τοποθετώντας τον Νότο κάτω και κάνοντας τις ίδιες διαιρέσεις. Έχουμε τώρα τις διαιρέσεις κατά Εποχή, όπως είχαμε τις διαιρέσεις κατά Περίοδο. ___________ Οι επτά διαιρέσεις των Περιόδων δείχνουν τα σημεία από τα οποία πρέπει να περάσει ισημερινός σε κάθε μια από αυτές τις περιόδους. Αντιπροσωπεύουν, επομένως, την τέταρτη κίνηση της σφαίρας σας, που αργά, αλλά ασταμάτητα, φέρνει τους εν δράσει πόλους πιο κοντά στον Ισημερινό, ή αν θέλεις, καλύτερα, φέρνει ανεπαίσθητα πιο κοντά τον Ισημερινό και τους Πόλους προς διαφορετικά σημεία των δράσεων. _________ .................. Εάν προτιμάς: η Κλίμακα αντιπροσωπεύει τον Μακρόκοσμο και η Περίοδος -διαίρεση του Τροχού- αντιπροσωπεύει τον Μικρόκοσμο. ........................ ___________ Μ' αυτό εννοείται ότι: η διαδοχή των Ηπείρων και η Εξέλιξη των Φυλών, που κυρίως ζουν σ' αυτές, πάει από Βορρά προς Νότο, σε μία διαδρομή σπειροειδή πάντα από Ανατολάς προς Δυσμάς. Μας μένει τώρα, να κάνουμε μια άλλη επταδική διαίρεση: αυτή του Ζεύγους των Αντιθέτων. Είδαμε, στην αρχή, ότι κόβοντας τον Κύκλο σε δύο ίσα μέρη είχαμε πολώσει σε θετικό και αρνητικό το Απόλυτο. Σύμφωνα με τον Νόμο, πρέπει να δούμε σε κάθε ένα από αυτά τα αντίθετα μια ομοιότητα στην παρουσίαση των επτά εξελικτικών φάσεων που εναρμονίζονται με το σύνολο. Η εξέλιξη βρίσκεται, λοιπόν, διαιρεμένη σε δυο διαφορετικές φάσεις: θετική και αρνητική, δηλαδή, μία θα δρα με στόχο την Ενεργητικότητα και η άλλη με στόχο την Παθητικότητα. Έτσι είναι: ένα μέρος των Φυλών θα επιτύχει στην Επιστήμη και το άλλο θα λάβει την Σοφία. Αυτή είναι το μεγάλο εξελικτικό χαρακτηριστικό των επτά Φυλών. Θα δούμε αυτές που βρίσκονται σε κάθε ένα μέρος των Αντιθέτων. Να μην ξεχνάς, Παιδί μου, ότι κάθε Αντίθετο είναι διαιρεμένο σε επτάδες. .................... Παρατήρησε το Αυγό του Μπράχμα και θα δεις ότι η Γήινη Περίοδος -Τέταρτη Ακτίνα- μπαίνει στην Σελήνη και τον Δία, έχει σαν κεντρικό σημείο τον μεσημβρινό που περνάει από την Καλιφόρνια και από το νησί του Βαγιοΰ. (ή 120? Δυτικά του Γκρίνουιτς) ..................... Μετά από αυτό το σημείο θα πρέπει να κατανοήσεις τα 4 κύρια σημεία του ορίζοντα. να είναι το Κέντρο η διασταύρωση αυτού του μεσημβρινού με τον σημερινό ισημερινό- παρόλο που ο πραγματικός ισημερινός δεν βρίσκεται εκεί, γιατί όπως ήδη σου είπα: ήδη άρχισε η βασιλεία μου σαν Άγιο Πνεύμα. Ήδη βρισκόμαστε στο Μέλλον που δείχνει το Σχέδιο. ............................... Εάν σου τα έχω δώσει έτσι, είναι για να κατανοηθεί καλύτερα ότι άρχισαν ήδη σήμερα οι κατακλυσμοί της δεύτερης φάσης της Τέταρτης Κοσμικής Νύχταςo γιατί Εκείνος ποτέ δεν ξεχνά την σωτηρία που υποσχέθηκε στα Παιδιά Του. Και, επίσης, γιατί αυτό το σημείο είναι το αληθινό Κεντρικό σημείο που χωρίζει την συγκεκριμένη νοητική εξέλιξη από την αφηρημένη νοητική εξέλιξη. Εάν επεκτείνουμε, από κάτω προς τα επάνω, τις επτά διαιρέσεις του Ζεύγους των Αντιθέτων, θα έχουμε τις επτά υποδιαιρέσεις ή Υπό-Φυλές των επτά μεγάλων Φυλών-Ριζών. Μπορούμε τώρα να μπούμε στις λεπτομέρειες της εξελικτικής ζώνης. ......................... Όλο αυτό το τμήμα ανήκει στη Θετική Ηλιακή Περίοδο: είναι η διαδικασία όλου του σχηματισμού της μέλλουσας Γήινης σφαίρας πάνω στην ίδια την Ηλιακή σφαίρα. Όταν λέω "σχηματισμός", εννοώ την συγκέντρωση όλων των χημικών υλών που θα μπουν σε συνδυασμό για να σχηματίσουν την σφαίρα. Η πρώτη εποχή ονομάζεται Πολική Θετική, η οποία διαιρείται σε δύο τμήματα: το έσω-ηλιακό και το έξω-ηλιακό. Σε αυτήν τη δεύτερη φάση υπάρχει μόνον ένας πόλος και μια μόνον κίνηση: αυτή της προώθησης. ______________ Η δεύτερη Εποχή ονομάζεται Υπερβόρεια. Σε αυτή ο νεφελώδης-κομήτης μετακινείται: η ταχύτητα του μειώθηκε, δίνοντας θέση στην ηλιακή έλξη και την γέννηση της έλξης της βαρύτητας. Η ουρά και η κεφαλή -εάν υπάρχει- εξαφανίζονται, ο Πυρήνας αρχίζει να στρογγυλεύει και μια περιστροφική κίνηση πάνω στον εαυτό του γεννά τον αντίθετο πόλο. Αυτή είναι η περιστροφή που αντικατέστησε τη δεύτερη κίνηση. Χωρισμένος από τον Ήλιο, ο Πυρήνας φέρει μέσα του τον μόνο πόλο που έχει κατ' εκείνη την στιγμή και τα σπέρματα ζωής. ή διαφορετικά, τις πρώτες εκδηλώσεις ζωής. Αυτές oι εκδηλώσεις μπορούν να αντιπροσωπεύσουν τις "φόρμες" της ζωής, τις πιο εσωτερικές από τις "Δυνάμεις" που "ζουν" στον Ήλιο. ___________________ Μετά από ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, το "κέντρο" αυτού του πυρήνα συμπυκνώνεταιo η επιφάνεια επιτρέπει να εμφανιστούν διάφορα στοιχεία. Εκτείνονται οι Πόλοι, στο κατοικήσιμο τμήμα. Ο Πυρήνας είναι ήδη μια Σφαίρα. Μπαίνουμε στην τρίτη φάση της ζωής του πλανήτη. _________________ ....................................... Πλησιάζει η Τέταρτη Εποχή: η Ατλαντίδα. Εκείνους τους καιρούς υπήρχε ένα επί πλέον αστέρι στον ουρανό: η γλυκιά Φεμπέια, που έπρεπε να αντανακλά το μυστήριο Φως της πάνω στους γεννημένους έρωτες του Αδάμ και της Εύας. Επίσης σημειώθηκε κι ένα ακόμα φαινόμενο: οι θάλασσες, υπακούοντας στο μαγνητικό ρεύμα της Σελήνης, άρχισαν να κινούνται σε μια ρυθμική ταλάντευση: οι θάλασσες -τερατώδεις και τρομακτικές, τότε- οι οποίες βοήθησαν, στην επιφάνεια των ηπείρων, την μετασχηματιστική πράξη όλης της φωτιάς. _______________ Το σύνολο των πλανητικών επιρροών του Ήλιου και της Σελήνης, την ίδια στιγμή που αναπτύσσονται οι πρώτες κινήσεις: περιστροφή, βαρύτητα, παλίρροιες, άλλαξαν την καρδιά της Γης και μια κίνηση κεντρικής περιστροφής, ανεξάρτητης από τις υπόλοιπες, άρχισε περίπου την Πέμπτη Εποχή, την Άρια. Έχει σαν αποτέλεσμα αυτό που είναι γνωστό σαν το προβάδισμα των ισημεριών, δηλαδή, μία κίνηση μετακίνησης των πόλων. Έχει σαν στόχο τον διασκορπισμό κρυσταλλωμένων υλών, ιδιαίτερα του σιδήρου και άλλων μετάλλων, με τρόπο που ο μαγνητισμός του πλανήτη να ανταποκρίνεται στα αδιάκοπα "κύματα" που εκπέμπονται από τους πλανήτες. Έτσι ισορροπείται η στατική οικονομία της Γης και έτσι σταδιακά σχηματίζονται οι ήπειροι και η δίκαιη διανομή των ωκεανών. Αυτός ο "πυρήνας φωτιάς", λοιπόν, "κινείται" από τις "πλανητικές επιρροές". Σύμφωνα με τους διαφορετικούς συνδυασμούς αυτών των επιρροών, που έχουν επηρεαστεί, από την πλευρά τους, από το αστρικό σύστημα, αυτή η κίνηση είναι ουσιαστικά διαφορετική σε ένταση, ταχύτητα και κατεύθυνση. Οι ηφαιστειακές εκρήξεις, οι επίγειοι και οι υποθαλάσσιοι σεισμοί, είναι εκδηλώσεις αυτής της κίνησης του κεντρικού πυρήνα. Καταλαβαίνεις τώρα, Σενταϊόρ, γιατί σου έλεγα ότι η Τέταρτη Κίνηση της Γης -προβάδισμα ισημερίας- είναι το μυστικό όλης της εξέλιξης των ηπείρων και των φυλών. Αυτή η πράξη δημιούργησε την φοβερή καταστροφή της ηπείρου της Ατλαντίδας. Από αυτήν την πράξη θα γεννηθεί η Έκτη Ολύμπια Ήπειρος ή Ειρηνική. Οι νέοι τρόποι ζωής θα τους δώσουν, είναι βέβαιο, περισσότερες ανέσεις, αλλά θα είναι, κυρίως, η αίσθηση τους πάρα πολύ αναπτυγμένη για την "αποδοχή του μέσου", που θα τους επιτρέψει να συνεχίσουν καλύτερα την εξέλιξη, μέσα στις γιγάντιες κυκλικές καταστροφές. Εκείνοι, που έγραψαν ή μίλησαν για την Έκτη Υπό-Φυλή Άρια, παρουσιάζοντας την σαν μία φυλή με ανώτατη οργάνωση και "υλικό" πολιτισμό, ξεχνούν αυτήν την τρομερή τέταρτη Κοσμική Νύχτα, της οποίας τα αποτελέσματα θα αναλάβουν αναρίθμητους τρόπους ύπαρξης. Ποιο θα είναι το μέρος του κόσμου που θα είναι τελείως ανέπαφο; Θα σας το θυμίσω τις Αγίες Γραφές, που λένε: "Γιατί εκείνη την εποχή θα υπάρχουν μεγάλες δοκιμασίες, που όμοιες τους από την αρχή αυτού του κόσμου μέχρι τώρα δεν έχουν υπάρξει, ούτε ποτέ θα υπάρξουν".' "Αν δεν συντέμνονταν οι ημέρες εκείνες, δεν θα σωζόταν κανένα ον, αλλά λόγω των εκλεκτών, θα συντμηθούν οι ημέρες εκείνες". (Άγιος Ματθαίος -Κεφ.24, στίχος 21,22) Υποτίθεται, λοιπόν, ότι οι εκλεκτοί θα βρεθούν μπροστά σε μεγάλους κίνδυνους και μεγάλες δυσκολίες. Για αυτό συμβουλεύουμε να μελετήσετε τις νέες επιστήμες και να κατασκευάσετε πολλά μέσα μεταφοράς με δυνατότητα εύκολης οδήγησης, και κυρίως συστήματα. μέσων μεταφοράς, που να μπορούν να λειτουργούν τόσο στον αέρα όσο και επάνω στην θάλασσα, ικανά να μπορούν να μεταφέρουν ανθρώπους και τρόφιμα. .................... ___________________ Στο Βιβλίο, που αφορά την τέταρτη Κοσμική Νύχτα, θα δοθούν λεπτομέρειες για την ανάπτυξη της. Η πέμπτη Κοσμική Νύχτα μας ενδιαφέρει άμεσα, γιατί ενώνεται, κατά το μεγαλύτερο της μέρος, με την τέταρτη. 'Όταν θα βρίσκονται στο τέλος τα πρώτα καταστροφικά αποτελέσματα πάνω στις σημερινές Ηπείρους, θα αρχίσει η αργή άνοδος της Έκτης Ηπείρου. Ήδη άρχισαν τα σήματα προάγγελοι του βασιλείου των υλών: μια τεράστια χημική εργασία κάτω από τον Ειρηνικό, προκαλεί ατμοσφαιρικές αλλαγές και ηλεκτρικές θύελλες, που κάθε φορά θα ξεσπούν εκεί πιο δυνατές, διακόπτοντας τη ναυσιπλοΐα. Πολλά νησιά του Ειρηνικού θα δοκιμάσουν σεισμούς, εκρήξεις, καινούργια νησιά θα αναδυθούν γύρω από το νησί του Βαγιού (Νησί του Πάσχα). Επομένως, θα είναι απαραίτητο να επιτρέψουμε να συναντηθούν, πριν σκεφτούμε να εγκαταστήσουμε εκεί αποικίες. Αυτοί που θα τολμήσουν να το κάνουν δεν θα αντισταθούν στην γύρω ακατάπαυστη εργασία και μετά από αυτό θα διατρέξουν τον κίνδυνο να παραμείνουν απομονωμένοι από τον κόσμο, αφού θα είναι αδύνατο να ταξιδέψουν σε σχεδόν συνεχές βράσιμο και μέσα σε μια ατμόσφαιρα γεμάτη από δηλητηριώδη αέρια. ............................ Μην ξεχνάς, ω, αγαπημένο μου Παιδί, ότι αυτό είναι το τελευταίο Ευαγγέλιο, πριν από την Επιστροφή Του, και ότι οι Εκλεκτοί πρέπει να ενημερωθούν για αυτό, το συντομότερο δυνατόν. Εκτός από αυτό, η γνώση των Νόμων της Μετενσάρκωσης θα φωτίσει τα μυαλά και πιο εύκολα θα γίνει η ένωση μεταξύ των Ιεραρχιών και των ανθρώπων. Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ! Η Γήινη Πνευματική Ιεραρχία, Ήδη ανακοίνωσε το τρομερό μυστικό: Η ατομική τιμωρία έρχεται, συγκεκριμένα, Γιατί έχουμε απαρνηθεί τον Δάσκαλο! Και όλοι είμαστε υπεύθυνοι αυτής της μοίρας, Ο εγωισμός και η αδιαφορία μας Τα μίση, τα βίτσια, το ψέμα, η απιστία μας Γεννούν βία, μιζέρια, ΘΑΝΑΤΟ! Μέχρι την Παγκόσμια Τραγική Στιγμή, Του υπέρτατου τρόμου και της απόλυτης σύγχυσης, Ας ξυπνήσουμε από την υλική ψευδαίσθηση! Ας προσευχηθούμε για την πραγματική μετάνοια.. Περιόρισε, Κύριε, σε Αυτόν τον Δρόμο του Μαρτυρίου, Τον πόνο και τον θάνατο αυτής της Ανθρωπότητας! Ώστε κάποια παιδιά Σας, με Στοργή, να επιβιώσουν, για να δουν το "ALBA LUCIS" *** Ο " ΠΡΟΣΔΟΚΩΝ" ΣΤΑΥΡΟΣ Το σύμβολο της "Προσδοκώσας Εκκλησίας" του Σενταϊόρ, συγκεντρώνει τις βασικές εκφράσεις των φιλοσοφιών, θρησκειών και μυστικιστικών παραδόσεων της Ανατολής και της Δύσης: το ιερό Pranava ΟΜ και τον μυστικιστικό Σταυρό των δυτικών πιστεύω. Ο Σταυρός και το ΟΜ, συμπλεγμένα, είναι η έκφραση της συμφιλιωτικής δράσης της "Προσδοκώσας Εκκλησίας", έτσι όπως το συνέλαβε ο Σενταϊόρ, το 1919. Αντιπροσωπεύει το ιδανικό της ένωσης των δύο ημισφαιρίων του κόσμου, που θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με την Ανατολική Παράδοση, από τον Κύριο Maytreya, τον Χριστό της Τρίτης Χιλιετίας. To Pravana AUM, που γράφεται και ψέλνεται ΟΜ, εμπερικλείει τον συμβολισμό των τριών κοσμικών δυνάμεων που κυβερνούν και γεννούν την ζωή: Α - ο Μπράχμα, ο Δημιουργός όλων των πραγμάτων, που αγκαλιάζει με το χέρι του το πάνω μέρος του Σταυρού. U- ο Βισνού, ο Συντηρητής ή Επιδιορθωτής, που λαμβάνει την δύναμη στο κέντρο του Σταυρού και την αποστολή του Μπράχμα. Μ - ο Σίβα, ο Μεταφορέας ή ο Συμπονετικός Καταστροφέας, του οποίου η αποστολή και η εξουσία προέρχονται από τον Μπράχμα και από το πιο εσωτερικό μέρος του Σταυρού. Επιστρέφοντας σ' Αυτόν τα πάντα, το παν μπορεί να αρχίσει από την αρχή κι έτσι να συνεχιστεί η αιώνια κίνηση της Δημιουργίας. Κυριαρχώντας πάνω σ' αυτό το τριπλό οικουμενικό σύμβολο, το AUM που δονείται αιώνια στον Αιθέρα του άπειρου σύμπαντος, και σταθερά ακτινοβολεί από αυτό που δεν είναι γνωστό, είναι σαν το δοχείο της βούλησης του Πατέρα, της δημιουργικής ενέργειας του σύμπαντος ή -διαφορετικά- η Μητέρα της Δημιουργίας, η συμπαντική SHAKTI. Αυτή που είναι η μεσολαβήτρια και προστάτιδα των ανθρώπων απέναντι στον Υιό που είναι ο Πατέρας και που συμβολίζεται από το Σημείο που "κρέμεται" στο διάστημα - ο BINDHU, μοναδικός δυνατός τρόπος γραφικής απεικόνισης του Πατέρα. Γύρω του είναι σχηματισμένο το Τρίγωνο του Πατέρα, του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. Από την πλευρά του, ο οικουμενικός Χριστιανικός Σταυρός, με τα δύο ίσα σκέλη, περικλείει. υπό μια έννοια, όλα τα πιστεύω με σφραγίδα δυτική και χριστιανική, εκτεινόμενος στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, απεικονίζοντας την οικουμενικότητα της αίσθησης, της σκέψης, της θέλησης και της δράσης, χωρίς διάκριση εποχής, πιστεύω, φυλής, τόπου, κλπ... Στην κορυφή του ισόπλευρου τριγώνου της δυτικής Τριάδας (Πατήρ, Υιός και Άγιο Πνεύμα), τα σύμβολα περιπλέκονται κατά έναν μυστικιστικό τρόπο. Πραγματικός μεταφυσικός "γάμος"... Ενωμένο με τον BINDHU, ή Σημείο, που σημαδεύει το Κέντρο και είναι αποτέλεσμα της Τριάδας, το πάνσοφο ΜΑΤΙ του Πατέρα, που τόσο σέβονται σε Ανατολή και Δύση, Κέντρο που ακτινοβολεί στο άπειρο την Μοναδική Βούληση. Yantra, ή Σύμβολο ενός Κοσμικού Mantram, που αντηχεί αιώνια στο διάστημα, το AUM-OM... για πάντα ευρισκόμενο στον Οικουμενικό Σταυρό, Σύμβολο που είναι η τέλεια ένωση όλων των ανθρώπων. Πρέπει να συνειδητοποιηθεί ότι όλοι είμαστε Ένα και μια μέρα θα το εκφράσουμε αυτό όλοι μας με πράξεις, λόγους, σκέψεις και αισθήματα! Ημερομηνία καταχώρησης: 19.4.2007
|